hocam şükür durumları iyi bonkör de insanlar asla itiraz edemem ama acıkmıyorlar ben anormalim ya da
durumları iyise sevindim maddi durumdan yemiyorlardır diye düşünmüştüm,
bazen insan iş yoğunlu stresi nedeniyle yemek yemek istemiyor.
bu uzun süreler olunca da insan alışıyor.
bunların ki de öyle olmuş