• 07-12-2022, 15:47:46
    #10
    " Elemanı açken tokluk hissiyle çalışan bizden değildir."
    -Kei Atasözleri
  • 07-12-2022, 15:48:03
    #11
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden peki kendi isteğinle mi
    Karnım acikmiyor ki, tek öğün yetiyor.
    Hafta sonu kahvaltı ederim, ayda yılda 1 canım birşey çekerse öğle yemeği yerim
  • 07-12-2022, 15:49:46
    #12
    yoğun çalışırken yemeği ben de düşünmüyom çok kuzen, çevremde de çok insan yoksa ağız kokusu umurumda olmuyo açıkçası kendi kendime hohlayıp kokuyu havada yakalayıp kahkaha atıyom
  • 07-12-2022, 15:50:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gözün aç gibi.Burgerde 2 kendi önündekini 3 de onlarınkini 5 burger yemişsin.Sıkıntı sende birader :-)
    yok reis ama uzun süreli aç kaldığım için doymuyorum yahu açlıktan midem bulanıyor o zaman yiyoruz da yarım, tam döner de kesmez