" Elemanı açken tokluk hissiyle çalışan bizden değildir."
-Kei Atasözleri
işyerinde aç kalma sorunsalı
12
●582
- 07-12-2022, 15:48:03Karnım acikmiyor ki, tek öğün yetiyor.Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hafta sonu kahvaltı ederim, ayda yılda 1 canım birşey çekerse öğle yemeği yerim
- 07-12-2022, 15:49:46yoğun çalışırken yemeği ben de düşünmüyom çok kuzen, çevremde de çok insan yoksa ağız kokusu umurumda olmuyo açıkçası kendi kendime hohlayıp kokuyu havada yakalayıp kahkaha atıyom
- 07-12-2022, 15:50:38Üyeliği durdurulduyok reis ama uzun süreli aç kaldığım için doymuyorum yahu açlıktan midem bulanıyor o zaman yiyoruz da yarım, tam döner de kesmezua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle