Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden peki kendi isteğinle mi
Karnım acikmiyor ki, tek öğün yetiyor.
Hafta sonu kahvaltı ederim, ayda yılda 1 canım birşey çekerse öğle yemeği yerim