belki 2 sene olmuştur, işyerinde öğle yemeği yemiyorum,hatta yanımdaki personeller de yemiyor
Acikirsak ayda yılda 1 öğle yemeği, sadece hafta sonları kahvaltı ediyorum.
Tek öğün gayet yeterli bence,yani en azından ben acikmiyorum