mesleğimi öğrenmek amaçlı girdim yavaştan site yapıyorum vs, ulen 3 kişiler 3ü de acıkmıyor arkadaş ben demesem hatırlamıyorlar bile işler yoğun biraz diye sanırım.
yemiyorlar da geçen mc donaldsa gittik 2 şer burger söyledik 1 tane yedi hepsininkini de ben yedim sS

a

zayıf bir şeyim bir de bunlar nasıl insan yahu çok aç kalıyorum.