• 07-12-2022, 15:41:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mesleğimi öğrenmek amaçlı girdim yavaştan site yapıyorum vs, ulen 3 kişiler 3ü de acıkmıyor arkadaş ben demesem hatırlamıyorlar bile işler yoğun biraz diye sanırım.
    yemiyorlar da geçen mc donaldsa gittik 2 şer burger söyledik 1 tane yedi hepsininkini de ben yedim sSa zayıf bir şeyim bir de bunlar nasıl insan yahu çok aç kalıyorum.
  • 07-12-2022, 15:42:36
    #2
    belki 2 sene olmuştur, işyerinde öğle yemeği yemiyorum,hatta yanımdaki personeller de yemiyor
    Acikirsak ayda yılda 1 öğle yemeği, sadece hafta sonları kahvaltı ediyorum.
    Tek öğün gayet yeterli bence,yani en azından ben acikmiyorum
  • 07-12-2022, 15:43:06
    #3
    Evden götür hocam. Belki onların maddi durumu kötü olabilir.
  • 07-12-2022, 15:43:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evden götür hocam. Belki onların maddi durumu kötü olabilir.
    hocam şükür durumları iyi bonkör de insanlar asla itiraz edemem ama acıkmıyorlar ben anormalim ya da
  • 07-12-2022, 15:44:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki 2 sene olmuştur, işyerinde öğle yemeği yemiyorum
    neden peki kendi isteğinle mi
  • 07-12-2022, 15:45:15
    #6
    Bir işyerinde aç kalıyorsam ertesi gün çıkarım o işten şahsen
  • 07-12-2022, 15:45:44
    #7
    Senin gözün aç gibi.Burgerde 2 kendi önündekini 3 de onlarınkini 5 burger yemişsin.Sıkıntı sende birader :-)
  • 07-12-2022, 15:46:47
    #8
    maddi durumdan kaynaklı olur genelde belli etmemek için tokum denir o yüzden
  • 07-12-2022, 15:47:23
    #9
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şükür durumları iyi bonkör de insanlar asla itiraz edemem ama acıkmıyorlar ben anormalim ya da
    durumları iyise sevindim maddi durumdan yemiyorlardır diye düşünmüştüm,
    bazen insan iş yoğunlu stresi nedeniyle yemek yemek istemiyor.
    bu uzun süreler olunca da insan alışıyor.
    bunların ki de öyle olmuş