• 04-12-2022, 20:05:44
    #1
    Motor kazalarını çogumuz biliyoruz ve çogunda ya kalıcı sakatlık ya da ölümle sonuçlanıyor.
    Bende motorla kaza yaptım ve çarptıgım doblo devrildi, motor pert. Ciddi sağlık sorunları yaşadım ama kalıcı birşey yok biraz sürsede toparlanacam.

    Böyle büyük bir kazadan sağ ve kalıcı bir sağlık sorunu olmadan kurtulmak büyük şans
    Ama böyle büyük bir kaza yapmakta büyük şanssızlık.

    Şimdi siz söyleyin dostlar siz olsanız hangi gözle bakardınız olaya?
  • 04-12-2022, 20:07:31
    #2
    Şans olarak bakardım. Büyük geçmiş olsun. Motor kazaları her zaman meydana gelebildiği için, büyük hasar kalmadan hele de araba devrilmişken kurtulmak gerçekten şans. Tekrardan büyük geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. (Eski bir motorcu...)
  • 04-12-2022, 20:08:30
    #3
    Motora binmek kumar zaten siz kumarınızı oynamışsınız şansınız yaver gitmiş hayattasınız
    • ahmethx
    • fatihbaz
    ahmethx ve fatihbaz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 04-12-2022, 21:17:39
    #4
    motorcu arkadaşlar malasef genellikle hem kendinin hem başkalarının hayatını çok riske atıyor.düzgün kullanan sayısı az yani...bi çocukluk arkadaşım var mesela motor hastasıdır kendisi,kaç defa kaza geçirdi sorsan kendisi dahi sayamaz.bi gün ayagını kırar,bigün kolunu,bigün kafasını bi keresinde lise yeni bitmişti sanırım,büyük bi kaza yaptı.omuz,sırt,kalçaya kadar aylarca alçıda kaldı.robot gibi geziyordu ortalıkta...biz diyoruz ki artık biraz akıllanır heralde,bırakmasada düzgün kullanır yani.ama nerdeee...biraz ayaga kalkıp,dogrulabildigi anda ilk işi motora atlayıp kaldıgı yerden devam etdi.onun ölümü kesin motordan olacak.adam evlendi,2 tane çocugu var ama hala kim maraştan malatyaya daha hızlı gidecek vb yarışları yapıyor motorla...
  • 04-12-2022, 21:19:47
    #5
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motorcu arkadaşlar malasef genellikle hem kendinin hem başkalarının hayatını çok riske atıyor.düzgün kullanan sayısı az yani...bi çocukluk arkadaşım var mesela motor hastasıdır kendisi,kaç defa kaza geçirdi sorsan kendisi dahi sayamaz.bi gün ayagını kırar,bigün kolunu,bigün kafasını bi keresinde lise yeni bitmişti sanırım,büyük bi kaza yaptı.omuz,sırt,kalçaya kadar aylarca alçıda kaldı.robot gibi geziyordu ortalıkta...biz diyoruz ki artık biraz akıllanır heralde,bırakmasada düzgün kullanır yani.ama nerdeee...biraz ayaga kalkıp,dogrulabildigi anda ilk işi motora atlayıp kaldıgı yerden devam etdi.onun ölümü kesin motordan olacak.adam evlendi,2 tane çocugu var ama hala kim maraştan malatyaya daha hızlı gidecek vb yarışları yapıyor motorla...
    2 aydır ayaga kalkamıyorum ve kalktıgımda ilk düşündüğüm şey motor
  • 04-12-2022, 21:40:29
    #6
    seninki hız motoru.bu tarz motorları piyasadan kaldırmak lazım.ötekilerde tehlikeli ama hız motorları tam bir intihar