Konu
Şans mı, şanssızlık mı?
04-12-2022, 20:07:31
#2
Sergion
Şans olarak bakardım. Büyük geçmiş olsun. Motor kazaları her zaman meydana gelebildiği için, büyük hasar kalmadan hele de araba devrilmişken kurtulmak gerçekten şans. Tekrardan büyük geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. (Eski bir motorcu...)