motorcu arkadaşlar malasef genellikle hem kendinin hem başkalarının hayatını çok riske atıyor.düzgün kullanan sayısı az yani...bi çocukluk arkadaşım var mesela motor hastasıdır kendisi,kaç defa kaza geçirdi sorsan kendisi dahi sayamaz.bi gün ayagını kırar,bigün kolunu,bigün kafasını

bi keresinde lise yeni bitmişti sanırım,büyük bi kaza yaptı.omuz,sırt,kalçaya kadar aylarca alçıda kaldı.robot gibi geziyordu ortalıkta...biz diyoruz ki artık biraz akıllanır heralde,bırakmasada düzgün kullanır yani.ama nerdeee...biraz ayaga kalkıp,dogrulabildigi anda ilk işi motora atlayıp kaldıgı yerden devam etdi.onun ölümü kesin motordan olacak.adam evlendi,2 tane çocugu var ama hala kim maraştan malatyaya daha hızlı gidecek vb yarışları yapıyor motorla...
2 aydır ayaga kalkamıyorum ve kalktıgımda ilk düşündüğüm şey motor