Motor kazalarını çogumuz biliyoruz ve çogunda ya kalıcı sakatlık ya da ölümle sonuçlanıyor.
Bende motorla kaza yaptım ve çarptıgım doblo devrildi, motor pert. Ciddi sağlık sorunları yaşadım ama kalıcı birşey yok biraz sürsede toparlanacam.
Böyle büyük bir kazadan sağ ve kalıcı bir sağlık sorunu olmadan kurtulmak büyük şans
Ama böyle büyük bir kaza yapmakta büyük şanssızlık.
Şimdi siz söyleyin dostlar siz olsanız hangi gözle bakardınız olaya?