• 04-12-2022, 15:15:57
    #1
    Arkadaşlar fikrinizi almak istediğim konu;
    İphone 14 pro max'ı 44bin tl ye Apple kendi sitesinden alıp. 3 hafta sonra geldiğinde kutuyu açmadan 50 ila 55 bin tl ye satmayı düşünüyorum.
    Sizce nasıl olur?
  • 04-12-2022, 15:18:47
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Uyguna almak varken, neden daha pahalıya alsınlar? Bunu anlamadım.
  • 04-12-2022, 15:21:01
    #3
    yeni yıla girerken resmi fiyatlar uçar bence
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyguna almak varken, neden daha pahalıya alsınlar? Bunu anlamadım.
  • 04-12-2022, 15:21:52
    #4
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyguna almak varken, neden daha pahalıya alsınlar? Bunu anlamadım.
    1 ay gelmesini beklemek istemeyenler için. Ayrıca ben şimdi alırsam 1 ay sonra gelecek ve yeni yıla girmiş olacağız fiyat otomatik artacaktır. Yenilenen güncel fiyatın altında versem alınmaz mı?
  • 04-12-2022, 15:22:48
    #5
    enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yıla girerken resmi fiyatlar uçar bence
    Yani şuan sipariş verip yeni yılda güncel fiyatın altına satsam kar ederim değil mi. Hocam.
  • 04-12-2022, 15:25:11
    #6
    hocam rakam olarak evet kar edebilirsiniz ama zamlanacak şey sadece telefon olmayacak
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani şuan sipariş verip yeni yılda güncel fiyatın altına satsam kar ederim değil mi. Hocam.
  • 04-12-2022, 15:27:20
    #7
    enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam rakam olarak evet kar edebilirsiniz ama zamlanacak şey sadece telefon olmayacak
    Evet o konuda haklısınız da bu konuda merak ettiğim mesele fikrimin nasıl olduğu. Yapmaya değer mi. 1 ayda 44 bin tl den 10 bin tle kazanabilir miyim. Akıllıca mı bunu öğrenmeye çalışıyorum
  • 04-12-2022, 15:30:52
    #8
    H.burada Bozum İşlemleri
    Şuan herkes (14 pro max 256 gb mor olandan bahsediyorum) minimum 49-50 binden satıyor. Mağazalarda olmamasından kaynaklı ve bekleyecek zamanları olmadığı için telefonculardan alıyorlar. Ben de bu şekilde alıp satıyorum. EK OLARAK düşündüğünüz fikir güzel tabi iptal edilmezse siparişiniz. 3-4 hafta önce 2 adet hepsiburadadan telefon siparişi verdik tahmini teslim 3 hafta sonrasını gösteriyordu görüştüğümüzde stok olmadığını bir yanlışlık olduğunu belirttiler 3 hafta sonra siparişimiz iptal edildi(1 kasım indirimleri zamanı almıştık)
  • 04-12-2022, 15:34:46
    #9
    YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan herkes (14 pro max 256 gb mor olandan bahsediyorum) minimum 49-50 binden satıyor. Mağazalarda olmamasından kaynaklı ve bekleyecek zamanları olmadığı için telefonculardan alıyorlar. Ben de bu şekilde alıp satıyorum. EK OLARAK düşündüğünüz fikir güzel tabi iptal edilmezse siparişiniz. 3-4 hafta önce 2 adet hepsiburadadan telefon siparişi verdik tahmini teslim 3 hafta sonrasını gösteriyordu görüştüğümüzde stok olmadığını bir yanlışlık olduğunu belirttiler 3 hafta sonra siparişimiz iptal edildi(1 kasım indirimleri zamanı almıştık)
    Biz Apple kendi sitesinden Alacağız ama