Arkadaşlar fikrinizi almak istediğim konu;
İphone 14 pro max'ı 44bin tl ye Apple kendi sitesinden alıp. 3 hafta sonra geldiğinde kutuyu açmadan 50 ila 55 bin tl ye satmayı düşünüyorum.
Sizce nasıl olur?
İphone 14 pro max ticareti yapmak?
12
●640
- 04-12-2022, 15:15:57
- 04-12-2022, 15:18:47Uyguna almak varken, neden daha pahalıya alsınlar? Bunu anlamadım.
- 04-12-2022, 15:21:01yeni yıla girerken resmi fiyatlar uçar bence
mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2022, 15:21:521 ay gelmesini beklemek istemeyenler için. Ayrıca ben şimdi alırsam 1 ay sonra gelecek ve yeni yıla girmiş olacağız fiyat otomatik artacaktır. Yenilenen güncel fiyatın altında versem alınmaz mı?mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2022, 15:22:48Yani şuan sipariş verip yeni yılda güncel fiyatın altına satsam kar ederim değil mi. Hocam.enesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2022, 15:25:11hocam rakam olarak evet kar edebilirsiniz ama zamlanacak şey sadece telefon olmayacak
elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-12-2022, 15:27:20Evet o konuda haklısınız da bu konuda merak ettiğim mesele fikrimin nasıl olduğu. Yapmaya değer mi. 1 ayda 44 bin tl den 10 bin tle kazanabilir miyim. Akıllıca mı bunu öğrenmeye çalışıyorumenesdrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2022, 15:30:52Şuan herkes (14 pro max 256 gb mor olandan bahsediyorum) minimum 49-50 binden satıyor. Mağazalarda olmamasından kaynaklı ve bekleyecek zamanları olmadığı için telefonculardan alıyorlar. Ben de bu şekilde alıp satıyorum. EK OLARAK düşündüğünüz fikir güzel tabi iptal edilmezse siparişiniz. 3-4 hafta önce 2 adet hepsiburadadan telefon siparişi verdik tahmini teslim 3 hafta sonrasını gösteriyordu görüştüğümüzde stok olmadığını bir yanlışlık olduğunu belirttiler 3 hafta sonra siparişimiz iptal edildi(1 kasım indirimleri zamanı almıştık)
- 04-12-2022, 15:34:46Biz Apple kendi sitesinden Alacağız amaYunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle