Arkadaşlar fikrinizi almak istediğim konu;
İphone 14 pro max'ı 44bin tl ye Apple kendi sitesinden alıp. 3 hafta sonra geldiğinde kutuyu açmadan 50 ila 55 bin tl ye satmayı düşünüyorum.
Sizce nasıl olur?