YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan herkes (14 pro max 256 gb mor olandan bahsediyorum) minimum 49-50 binden satıyor. Mağazalarda olmamasından kaynaklı ve bekleyecek zamanları olmadığı için telefonculardan alıyorlar. Ben de bu şekilde alıp satıyorum. EK OLARAK düşündüğünüz fikir güzel tabi iptal edilmezse siparişiniz. 3-4 hafta önce 2 adet hepsiburadadan telefon siparişi verdik tahmini teslim 3 hafta sonrasını gösteriyordu görüştüğümüzde stok olmadığını bir yanlışlık olduğunu belirttiler 3 hafta sonra siparişimiz iptal edildi(1 kasım indirimleri zamanı almıştık)
Biz Apple kendi sitesinden Alacağız ama