Uyguna almak varken, neden daha pahalıya alsınlar? Bunu anlamadım.
1 ay gelmesini beklemek istemeyenler için. Ayrıca ben şimdi alırsam 1 ay sonra gelecek ve yeni yıla girmiş olacağız fiyat otomatik artacaktır. Yenilenen güncel fiyatın altında versem alınmaz mı?