• 30-11-2022, 14:44:27
    #1
    Ocağın sonuna kadar kesin çıkacağı ve 1.5 milyon eytlinin maliyetin 500 milyar lirayı bulacağı söyleniyor. (babam da eytli) bu konu hakkında ki düşünceleriniz nelerdir merak ediyorum.
  • 30-11-2022, 14:45:56
    #2
    O maliyet sayılmaz, vergiler ile, zamlar ile, 5-6 ayda 1.5 katı geri toplanır. Devlet kolay kolay para kaybetmez.
  • 30-11-2022, 14:47:25
    #3
    Siyaset çok kolay iştir hocam.Lakin kitlelere birsey soylersin hemen olucak sanıp inanırlar. Oysaki gerçekler her zaman gerçek tir. ve gercek kalacaktır.
    ufacık bir madde eklenerek 1.2 milyon kişinin bile emekli olmasına engel olabilirler.
    İyi forumlar
  • 30-11-2022, 14:49:01
    #4
    ben de eyt li idim
    yaş 41
    emekli olmayı düşünüyordum ama bağlanacak maaşı görünce vazgeçtim.
  • 30-11-2022, 14:51:02
    #5
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de eyt li idim
    yaş 41
    emekli olmayı düşünüyordum ama bağlanacak maaşı görünce vazgeçtim.
    Ne kadar veriyorlar ?
  • 30-11-2022, 14:51:25
    #6
    emeklilik sistemi bu ülkenin kamburu yüküdür malesef. ama ekonomisi güçlü bir ülke olmadığımız için emeklilik sistemine ve ağır vergilere tabiiyiz. KANADA gibi bir ülke olalım demiyorum.Kanadanın çeyreği olsak emeklilik sistemini ortadan kaldırıp, peşin yüksek aylık maaşlı ama emekliliği olmayan bir sisteme geçmek doğru çözüm.bir hayal gerçeğe dönüşürmü bilemiyorum.
  • 30-11-2022, 14:52:55
    #7
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar veriyorlar ?
    tam bilemiyorum ama
    normal sgk üzerinden hesapladığımda 4k gözüküyor
    bunu baz alacaklarmış diye duydum
  • 30-11-2022, 14:57:08
    #8
    Bende eyt liyim yas 40 2023 eylulde 25 yilim dolucak maas 5600 tl gorunuyo suanki isimden memnunum ya emekliligi verip baska is bakicaz artik )
  • 30-11-2022, 15:08:17
    #9
    twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende eyt liyim yas 40 2023 eylulde 25 yilim dolucak maas 5600 tl gorunuyo suanki isimden memnunum ya emekliligi verip baska is bakicaz artik )
    sizin yine fena değil
    benim de 9 ay falan var dolmasına
    ama 4000 gözüküyor maaş