Konu
EYT hakkında düşünceleriniz nedir ?
30-11-2022, 15:08:17
#9
baltazar
twinlayt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende eyt liyim yas 40 2023 eylulde 25 yilim dolucak maas 5600 tl gorunuyo suanki isimden memnunum ya emekliligi verip baska is bakicaz artik
)
sizin yine fena değil
benim de 9 ay falan var dolmasına
ama 4000 gözüküyor maaş