emeklilik sistemi bu ülkenin kamburu yüküdür malesef. ama ekonomisi güçlü bir ülke olmadığımız için emeklilik sistemine ve ağır vergilere tabiiyiz. KANADA gibi bir ülke olalım demiyorum.Kanadanın çeyreği olsak emeklilik sistemini ortadan kaldırıp, peşin yüksek aylık maaşlı ama emekliliği olmayan bir sisteme geçmek doğru çözüm.bir hayal gerçeğe dönüşürmü bilemiyorum.