Bu şartlarda çoğu çalışan emekli olmaz zaten. Bu nedenle bahsi geçen 1.2 milyon sayısına ulaşılamaz.
Bunun dışında 1.2 milyon kişiyi bulsa bile defalarca uzmanları tarafından meblağ hesaplandı ve anılan tutarlara gelmiyor, ödenecek tutar.
diyanete verilen paranın yarısıyla çözülüyor iş...
ayrıca şunu da gözardı etmemek gerek; ödenecek para yıllarca maaşlarımızdan devlet tarafından bize ödenmek için daha cebimize girmeden kesilen para. yani yok yere ödenen, devletin eşantiyondan verdiiği bir para değil.
EYT hakkında düşünceleriniz nedir ?
11
●238
- 30-11-2022, 15:44:48
- 30-11-2022, 16:08:56baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gün öce baktığımda maaş 4k idi
bugün 4160 olmuş
15 günde bir 160 tl zam gelecekse süper
- 30-11-2022, 16:14:08Üyeliği durdurulduMerak etme olur, emekli olup kaçak calismaya devam ederlerasabiserotonin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle