EYT hakkında düşünceleriniz nedir ?
11
●238
- 30-11-2022, 14:45:56O maliyet sayılmaz, vergiler ile, zamlar ile, 5-6 ayda 1.5 katı geri toplanır. Devlet kolay kolay para kaybetmez.
- 30-11-2022, 14:51:02Ne kadar veriyorlar ?baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 14:51:25emeklilik sistemi bu ülkenin kamburu yüküdür malesef. ama ekonomisi güçlü bir ülke olmadığımız için emeklilik sistemine ve ağır vergilere tabiiyiz. KANADA gibi bir ülke olalım demiyorum.Kanadanın çeyreği olsak emeklilik sistemini ortadan kaldırıp, peşin yüksek aylık maaşlı ama emekliliği olmayan bir sisteme geçmek doğru çözüm.bir hayal gerçeğe dönüşürmü bilemiyorum.
- 30-11-2022, 14:52:55tam bilemiyorum amacuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal sgk üzerinden hesapladığımda 4k gözüküyor
bunu baz alacaklarmış diye duydum - 30-11-2022, 15:08:17sizin yine fena değiltwinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de 9 ay falan var dolmasına
ama 4000 gözüküyor maaş
)