• 20-11-2022, 14:31:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu sabah reklamlardan görüp takip eden bi kadın sabah hikayemde paylaştığım selfieme küfürler saydırmaya başladı ben de psikolojik sorunları olan birisiyle uğraşamam rahatsız etme allah acil şifalar versin deyip yazmadım beni kışkırtmak için hâlâ daha kaçtı xxxxx diye ailevi değil direkt bana küfür ediyor 😂 bu arkadaş hakkında şikayetçi olmak istiyorum başına daha önce böyle olay gelip şikayetçi olanlar varsa yönlendirirse sevinirim.
  • 20-11-2022, 14:32:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bu sabah reklamlardan görüp takip eden bi kadın sabah hikayemde paylaştığım selfieme küfürler saydırmaya başladı ben de psikolojik sorunları olan birisiyle uğraşamam rahatsız etme allah acil şifalar versin deyip yazmadım beni kışkırtmak için hâlâ daha kaçtı xxxxx diye ailevi değil direkt bana küfür ediyor 😂 bu arkadaş hakkında şikayetçi olmak istiyorum başına daha önce böyle olay gelip şikayetçi olanlar varsa yönlendirirse sevinirim.
    Why ? Ama
  • 20-11-2022, 14:32:42
    #3
    Hocam 'Engelle' diye bir tuş var. Onu yapın takılmayın böyle şeyleri yorulursunuz.
  • 20-11-2022, 14:34:32
    #4
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 'Engelle' diye bir tuş var. Onu yapın takılmayın böyle şeyleri yorulursunuz.
    Sıkıntı yok benim için daha önce adliyelere çok gittim *********** şikayeti için ama bu daha ilk olacak, belki iflah olur şikayet edince 😊
  • 20-11-2022, 14:36:08
    #5
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yok benim için daha önce adliyelere çok gittim *********** şikayeti için ama bu daha ilk olacak, belki iflah olur şikayet edince 😊
    Bu gereksiz insanlarla uğraşacağınız vakti bir kahbe yapıp okuyacağınız bir kitapla doldurabilirsiniz. Bu şekilde davranışlarda bulunmak şahsen bana anlamsız. Zaman paradan değerlidir.

    Keyifli forumlar..
    • sosyalmedyacim
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2022, 14:43:47
    #6
    Adliyeye gidip şikayetçi oluyosun hakaret davası açıyosun,sonra kazanıyosun parasını yiyosun.Temiz iş.
  • 20-11-2022, 14:45:58
    #7
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adliyeye gidip şikayetçi oluyosun hakaret davası açıyosun,sonra kazanıyosun parasını yiyosun.Temiz iş.
    Öyle bir şey olsa aldığımı da reklama harcarım inadına, benim dediklerim sorun teşkil etmez umarım sakin kalmaya çalıştım bu kadar oldu 😊