Sıkıntı yok benim için daha önce adliyelere çok gittim *********** şikayeti için ama bu daha ilk olacak, belki iflah olur şikayet edince 😊
Bu gereksiz insanlarla uğraşacağınız vakti bir kahbe yapıp okuyacağınız bir kitapla doldurabilirsiniz. Bu şekilde davranışlarda bulunmak şahsen bana anlamsız. Zaman paradan değerlidir.
Keyifli forumlar..