Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adliyeye gidip şikayetçi oluyosun hakaret davası açıyosun,sonra kazanıyosun parasını yiyosun.Temiz iş.
Öyle bir şey olsa aldığımı da reklama harcarım inadına, benim dediklerim sorun teşkil etmez umarım sakin kalmaya çalıştım bu kadar oldu 😊