Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 'Engelle' diye bir tuş var. Onu yapın takılmayın böyle şeyleri yorulursunuz.
Sıkıntı yok benim için daha önce adliyelere çok gittim *********** şikayeti için ama bu daha ilk olacak, belki iflah olur şikayet edince 😊