• 18-11-2022, 22:33:05
    #10
    Pazartesi günü sasa ve hektaş taban kapatmaz diyorum.
  • 18-11-2022, 22:46:45
    #11
    SASA hisselerinin bu şekilde yükseleceği bilgisi büyük ihtimalle ağustos- eylül gibi yayılmaya başladı. Berberler odası işe dahil olunca tavan yaptı ve belki kendini yeniden toparlayacak; fakat biraz geç kalındı.
    YTD.
  • 18-11-2022, 22:51:13
    #12
    Hocam zamanında %30 terste kalıp dip fiyattan 2 gün boyunca satmaya çalışıp üçüncü gün gene dip fiyattan emir verip satan ve aynı gün ve sonraki 3 gün daha o hissenin %40 + yaptığını gören , başka bir aldığı hisse %30 + yapıp sonra %50 düşüş yaşayan ve bu hisseyi 6 ay bekleyip zararına satmayan + %30 kar alan biri olarak sasa özelinde yorum yapmayacağım ama şirketine olan güvenine göre işlem yap derim al sat tut tavsiyesi veremediğimiz için bir şey de diyemiyorum ama ne zaman borsa deseler aklımda şu video gelir.

    https://www.instagram.com/reel/CispH...d=MDJmNzVkMjY=
  • 18-11-2022, 22:53:26
    #13
    ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi günü sasa ve hektaş taban kapatmaz diyorum.
    Bekleyip göreceğiz artık şuan için bir şey demek zor gibi
  • 18-11-2022, 22:54:34
    #14
    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SASA hisselerinin bu şekilde yükseleceği bilgisi büyük ihtimalle ağustos- eylül gibi yayılmaya başladı. Berberler odası işe dahil olunca tavan yaptı ve belki kendini yeniden toparlayacak; fakat biraz geç kalındı.
    YTD.
    SASA gibi bir şirketin diğer şirketler gibi dibi göreceğini açıkçası çok sanmıyorum fakat toparlanması fazlasıyla zaman olur diye düşünüyorum.
  • 18-11-2022, 23:11:49
    #15
    Konuda bir arkadaş 20 milyar dolar değere ulaştığını söylemiş. Spekülasyon olup olmamasını bilemem ama şöyle düşünebiliriz sanıyorum, koç holdingin değeri ne kadar? Sasa değeri ne kadar? Ne kadar olmalı.
  • 18-11-2022, 23:26:40
    #16
    Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zamanında %30 terste kalıp dip fiyattan 2 gün boyunca satmaya çalışıp üçüncü gün gene dip fiyattan emir verip satan ve aynı gün ve sonraki 3 gün daha o hissenin %40 + yaptığını gören , başka bir aldığı hisse %30 + yapıp sonra %50 düşüş yaşayan ve bu hisseyi 6 ay bekleyip zararına satmayan + %30 kar alan biri olarak sasa özelinde yorum yapmayacağım ama şirketine olan güvenine göre işlem yap derim al sat tut tavsiyesi veremediğimiz için bir şey de diyemiyorum ama ne zaman borsa deseler aklımda şu video gelir.

    https://www.instagram.com/reel/CispH...d=MDJmNzVkMjY=
    Al-Sat-Tut seviyesini şirkete göre belirlemek bence biraz saçma olur fakat dediğiniz şeyi uzun vade için kullanabiliriz. SASA yumurtalıkta almadı arsa kalmadı, 2023'de yapacağı yatırımlar ve 2030'a kadar yapacak olduğu işler seviyesine bakılırsa gerçekten kazandırabilecek potansiyele sahip diyebilirim.

    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda bir arkadaş 20 milyar dolar değere ulaştığını söylemiş. Spekülasyon olup olmamasını bilemem ama şöyle düşünebiliriz sanıyorum, koç holdingin değeri ne kadar? Sasa değeri ne kadar? Ne kadar olmalı.
    24 Saat gibi kısa bir zamanda 65 milyar düşüş yaşadı. Bu hangi şirket olursa olsun göz önünde bulundurulması gerekir. Koç holding yıllardır varlığı sürdüren bir şirket, SASA daha 2015 de halka arz olan bir şirket. 2015'den bu yana yaptığı işleri diğer şirketlerle kıyaslamak biraz saçma olmaz mı sence de. Ne kadar olacağı ise bence başka tartışmalara da yol açabilir çünkü son yıllardaki yükselişi ve 24 saat gibi kısa sürede ki ciddi değer düşüşü yüzünden bir değer biçmek saçma olabilir en mantıklısı stabil hale geldiği zaman bir şeyler söylemektir diye düşünüyorum.
  • 19-11-2022, 00:40:58
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belliydi böyle olacağı benim berber bile biste girmiş sasa öneriyor en son kripto önerdiğinde çöküş olmuştu . Sırada hangi hisse var bakalım bi sonraki ay berbere gidip öğrenicem
    Bu gerçekten önemli bir indikatör. Bizim burada bir manav var o da aynı etkiyi gösteriyor, bir yatırım aracı bu işin içinde olmayan esnafın bile kulağına gitmiş ise dikkat etmekte fayda var YTD
  • 19-11-2022, 02:46:43
    #18
    Borsada düşeni yemek kanundur.
    Bahse varım bu sasa 300e de gitseydi kimse satmazdı. Daha çok yükselir bekleyeyim derdi.
    Ve düşüş eninde sonunda gelir. Önce şelale olur. Sonra belli bir süre konsolidasyon dönemine girer. Ondan sonra bist yükseliş sezonunda ise. Sasa da tekrar yükselir.
    Bu süre belki 1 yıl belki 2 yıl sürer tekrar eski seviyesine çıkması.
    Ve anlamadığım diğer bir husus;
    Bir dükkan açacak biri enine boyuna dükkanı araştırır o şekilde yatırım yaparak dükkanını açar.
    Ama borsaya girenlerde araştırma eğitim sıfır.
    Ondan sonra zarar edince feryat figanlar.
    Söylediğim Tarihler Hayal Ürünüdür. Yatırım Tavsiyesi Değildir.