• 18-11-2022, 21:18:33
    #1
    SASA aylardır konuşulan bir hisse senedi ve aralıksız yükselişinin ardından 2 gündür yaşadığı düşüş bazı kişileri üzse de bu duruma sevinen bir çok kişide bulunmakta. Peki siz sevinenlerden mi yoksa üzülenlerden misiniz ve düşüşün ardından SASA'yı neler bekliyor düşüş devam mı edecek yoksa yaşanan düzeltmenin ardından yükselişe tekrar geçecek mi yorumlarınızı bekliyorum.
  • 18-11-2022, 21:29:35
    #2
    belliydi böyle olacağı benim berber bile biste girmiş sasa öneriyor en son kripto önerdiğinde çöküş olmuştu . Sırada hangi hisse var bakalım bi sonraki ay berbere gidip öğrenicem
    • aLemFmNet
    • isaBAS
    • Mehmetmasa
    aLemFmNet, isaBAS, Mehmetmasa ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 18-11-2022, 21:38:26
    #3
    20 milyar dolar değere ulaşmış bir şirketin daha ne kadar gidebileceği düşünülüyordu ki?

    Ayrıca şu tweet de ki bilgiyi de göz ardı etmeyin derim ve naçizane yeni hesabımızı da takip etmenizi tavsiye ederim:



    https://twitter.com/BorsaBilgim/stat...74929228189699
  • 18-11-2022, 21:39:14
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belliydi böyle olacağı benim berber bile biste girmiş sasa öneriyor en son kripto önerdiğinde çöküş olmuştu . Sırada hangi hisse var bakalım bi sonraki ay berbere gidip öğrenicem
    Üzülenlerin bir çoğu kulaktan dolma bilgilerle yatırdığı paraları kaybedince haliyle üzülüyor. Hepsinin ağzında olan cümle "uzun vadede kazandırır o" olduğu için haliyle kaybediyorlar.
  • 18-11-2022, 21:41:35
    #5
    Nerede çokluk orada b*kluk demişler.

    kripto işlem yaparkende hisse alırkende çok konuşulandan uzak duruyorum büyük yatırımcı haberi pompalar pastadan büyük payı alır küçük balıklarda yem niyetine 3-5 ne gelirse.
  • 18-11-2022, 21:42:08
    #6
    YeniSistemUzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyar dolar değere ulaşmış bir şirketin daha ne kadar gidebileceği düşünülüyordu ki?

    Ayrıca şu tweet de ki bilgiyi de göz ardı etmeyin derim ve naçizane yeni hesabımızı da takip etmenizi tavsiye ederim:



    https://twitter.com/BorsaBilgim/stat...74929228189699
    Hedefini yüksekte tutanlar fazlasıyla vardı hatta bazı yerlerde şubat gibi 280 civarı konuşulup şirket hedefinin 310 olduğunu söyleyenler vardı. Fazlasıyla hızlı yükselmesinin bedelini mi ödüyor yoksa sadece bir düzeltmeden ibaret mi sizce ?
  • 18-11-2022, 21:44:16
    #7
    Her zaman olduğu gibi tepeden giren kişiler üzülmüştür.
    1 hafta önceki fiyaetından bile yüksek hala.
    Sonsuza kadar yükselecek hali yokya.
  • 18-11-2022, 21:44:30
    #8
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede çokluk orada b*kluk demişler.

    kripto işlem yaparkende hisse alırkende çok konuşulandan uzak duruyorum büyük yatırımcı haberi pompalar pastadan büyük payı alır küçük balıklarda yem niyetine 3-5 ne gelirse.
    Spekülasyon olduğunu söyleyenler var. 50-60 dan toplayanlar fazlasını aldı 180 den alanlar yakınmaya başladı ve mantıksız yatırımın bedelini ödediler sanırım.
  • 18-11-2022, 21:46:52
    #9
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman olduğu gibi tepeden giren kişiler üzülmüştür.
    1 hafta önceki fiyaetından bile yüksek hala.
    Sonsuza kadar yükselecek hali yokya.
    Sonu öngörülemeyen bir şekilde yükselişte olan bir hisseydi adeta canlı bir bombadan farkı yoktu. Tavandan alanların 2 gündür taban görmesi bir hayli üzücü.