SASA aylardır konuşulan bir hisse senedi ve aralıksız yükselişinin ardından 2 gündür yaşadığı düşüş bazı kişileri üzse de bu duruma sevinen bir çok kişide bulunmakta. Peki siz sevinenlerden mi yoksa üzülenlerden misiniz ve düşüşün ardından SASA'yı neler bekliyor düşüş devam mı edecek yoksa yaşanan düzeltmenin ardından yükselişe tekrar geçecek mi yorumlarınızı bekliyorum.