kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman olduğu gibi tepeden giren kişiler üzülmüştür.
1 hafta önceki fiyaetından bile yüksek hala.
Sonsuza kadar yükselecek hali yokya.
Sonu öngörülemeyen bir şekilde yükselişte olan bir hisseydi adeta canlı bir bombadan farkı yoktu. Tavandan alanların 2 gündür taban görmesi bir hayli üzücü.