Borsada düşeni yemek kanundur.
Bahse varım bu sasa 300e de gitseydi kimse satmazdı. Daha çok yükselir bekleyeyim derdi.
Ve düşüş eninde sonunda gelir. Önce şelale olur. Sonra belli bir süre konsolidasyon dönemine girer. Ondan sonra bist yükseliş sezonunda ise. Sasa da tekrar yükselir.
Bu süre belki 1 yıl belki 2 yıl sürer tekrar eski seviyesine çıkması.
Ve anlamadığım diğer bir husus;
Bir dükkan açacak biri enine boyuna dükkanı araştırır o şekilde yatırım yaparak dükkanını açar.
Ama borsaya girenlerde araştırma eğitim sıfır.
Ondan sonra zarar edince feryat figanlar.
Söylediğim Tarihler Hayal Ürünüdür. Yatırım Tavsiyesi Değildir.