ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SASA hisselerinin bu şekilde yükseleceği bilgisi büyük ihtimalle ağustos- eylül gibi yayılmaya başladı. Berberler odası işe dahil olunca tavan yaptı ve belki kendini yeniden toparlayacak; fakat biraz geç kalındı.
YTD.
SASA gibi bir şirketin diğer şirketler gibi dibi göreceğini açıkçası çok sanmıyorum fakat toparlanması fazlasıyla zaman olur diye düşünüyorum.