Hocam zamanında %30 terste kalıp dip fiyattan 2 gün boyunca satmaya çalışıp üçüncü gün gene dip fiyattan emir verip satan ve aynı gün ve sonraki 3 gün daha o hissenin %40 + yaptığını gören

, başka bir aldığı hisse %30 + yapıp sonra %50 düşüş yaşayan ve bu hisseyi 6 ay bekleyip zararına satmayan + %30 kar alan biri olarak sasa özelinde yorum yapmayacağım ama şirketine olan güvenine göre işlem yap derim al sat tut tavsiyesi veremediğimiz için bir şey de diyemiyorum ama ne zaman borsa deseler aklımda şu video gelir.
https://www.instagram.com/reel/CispH...d=MDJmNzVkMjY=