Eğitim alıp kazanan var mı ?
7
●354
- 09-11-2022, 21:55:27Merhabalar, bu gibi sorunlar için https://pontosio.com/'u kurduk. Tüm e-kitaplar ekibimiz tarafından incelenir ve herhangi bir yanıltıcı durumunda iade taleplerini destek ekibimiz inceler. Tüm e-kitap yazarlarını ve okurlarını platformumuza bekliyoruz
- 09-11-2022, 22:04:12her dersaneye giden üniversite kazanıyor mu ? ya da memur olarak atanıyor mu? dersane hocaları tüm sınavları kendisi kazanamaz mı ?HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demekki mesele kel merhem değil. her eğitim alan elbette kazanamaz. öğrenen ve uygulayan kazanır. udemy de yıllardır eğitimim var eğitimlerim var izlenme %si sıfır olan müşteri sayısını tahmin bile edemezsiniz. almış izlememiş 0 saniye hiç tıklamamış ögrenci. bir gün izlerim diye almış yani. çöp eğitim elbette çok var ancak çöp öğrenci daha yüksek oranda. - 09-11-2022, 22:14:28Forum özelinde bilmiyorum, hiç kimseden eğitim almadım. Zaten bir eğitimin temel mantığı, "Eğitimi aldım, yarım saatte okuyup para kazanmaya başlarım." olursa en başında yanlış yaparsınız.
Eğitim, kendine yatırımdır. Her yatırımda olduğu gibi insan kendine yaptığı yatırımda da para, zaman kaybedebilir
- 09-11-2022, 22:37:53İnsanların ne yapmaya calıştığını anlamak için alıyorum genelde, Düşündükleri nedir nereye varmak istiyorlar onu tartıyorum, Bu tarz ebook'ları parası olmayan insanlar almamalı, iyi para kazanıp kend bilgi birikimini üzerine ekleyip konuyu detaylandırabilecek insanlar almalı bence. Ben 10 yıldır bu foruma üyeyim, akbas,aspire gibi adamların bile niche konularından önce niche sektörü ile ilgileniyordum, 6 ay önce niche nedir - nasıl yapılır konusunu açmış adamın 6 ay sonra niche için çıkardığı ebook'u bile alıp kontrol ediyorum, Ufak bir detay yakalarım, kafasında kurmak istediği mantığı alır geliştiririm diye.
R10 bu konuda çok ironik bir platform adam nasıl ebook satışı yapılır diye ebook çıkarmıştı geçen , normalde o konuyu maxi geyiğe falan açması lazım. Zaten ciddi kazanç sağlasa o sektörü bırak ebook haline getirmeyi koklatmaz bile , o yüzden içerisinden fikir ayıklamak dışında birşey beklenilmemeli bence. Bu arada r10 global'e göre çok iyi bu konuda blackhatworld'da tavuk bacağı nasıl pişirilir gibi şeyleri ebook haline getirip satanlar var.