kelin ilacı olsa başına sürer
her dersaneye giden üniversite kazanıyor mu ? ya da memur olarak atanıyor mu? dersane hocaları tüm sınavları kendisi kazanamaz mı ?
demekki mesele kel merhem değil. her eğitim alan elbette kazanamaz. öğrenen ve uygulayan kazanır. udemy de yıllardır eğitimim var eğitimlerim var izlenme %si sıfır olan müşteri sayısını tahmin bile edemezsiniz. almış izlememiş 0 saniye hiç tıklamamış ögrenci. bir gün izlerim diye almış yani. çöp eğitim elbette çok var ancak çöp öğrenci daha yüksek oranda.