Forum özelinde bilmiyorum, hiç kimseden eğitim almadım. Zaten bir eğitimin temel mantığı, "Eğitimi aldım, yarım saatte okuyup para kazanmaya başlarım." olursa en başında yanlış yaparsınız.

Eğitim, kendine yatırımdır. Her yatırımda olduğu gibi insan kendine yaptığı yatırımda da para, zaman kaybedebilir