• 07-11-2022, 14:11:31
    #1
    23 temmuzda kimliğim kayboldu pasaport ile geziyordum kayıp bildirimi yapacam e devletten ama aklima şu takıldı bu günü mu baz alacak yoksa kayıp günü verebilir miyim? O tarihten bu yana birileri bir islem yapmış mi nerden bakacam bilgi verir misiniz lütfen
  • 07-11-2022, 14:15:13
    #2
    Bunca aydır aramaya tenezzül etmemişiniz hocam o kimlikle kim bilir ne yapılmıştır çok sorguya çekerler
  • 07-11-2022, 14:15:33
    #3
    Bugunden geçerli olur sanırım siz ne kadar dürüst olsanız bile bunu sizi hiç tanımayan birine ne kadar anlatabilirsiniz.
  • 07-11-2022, 14:19:13
    #4
    rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugunden geçerli olur sanırım siz ne kadar dürüst olsanız bile bunu sizi hiç tanımayan birine ne kadar anlatabilirsiniz.
    Hocam peki adima bir islem olmuş mu nerden bakabilirim bilginiz var mi malum imza örneği de var kimliklerde artık taklit edilebilir.
  • 07-11-2022, 14:22:08
    #5
    yeni kimliği çıkarırken ne zaman kaybettiğinizi söylüyorsunuz zaten, bunun mantığı da muhtemelen o tarihler arası kayıp olduğunu resmileştirmek içindir.
    randevu için arayın, zaten telefonda direkt iptal ediyorlar.
    ama hocam yani 23 temmuz diyorsunuz, bu zamana kadar ihmali iyi olmamış.
  • 07-11-2022, 14:24:06
    #6
    ixakblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki adima bir islem olmuş mu nerden bakabilirim bilginiz var mi malum imza örneği de var kimliklerde artık taklit edilebilir.
    nasıl bakılır bilmiyorum ama bugune kadar işlem yapılmış olsa mutlaka bulunurdun imzan taklit edillip işlem yapılmışsa mahkeme zaten adli tıptan imza örneği ister senden imza taklit edilmesi kolay ama resmiyete girdiğinde o kadar ince ayrıntılarla kişinin yoksa başkasının mı attığı hemen belli oluyor
  • 07-11-2022, 14:32:39
    #7
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni kimliği çıkarırken ne zaman kaybettiğinizi söylüyorsunuz zaten, bunun mantığı da muhtemelen o tarihler arası kayıp olduğunu resmileştirmek içindir.
    randevu için arayın, zaten telefonda direkt iptal ediyorlar.
    ama hocam yani 23 temmuz diyorsunuz, bu zamana kadar ihmali iyi olmamış.
    Telefondan bunu yazabiliyorsak ordan edicem yoksa nufusa gidip iptal edicem bu konu beni düşündürüyor acaba mobilde o imkan var mi
  • 07-11-2022, 14:42:38
    #8
    ixakblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefondan bunu yazabiliyorsak ordan edicem yoksa nufusa gidip iptal edicem bu konu beni düşündürüyor acaba mobilde o imkan var mi
    hocam kimliğim kayıp diye google'a yazın randevu almak falan çıkacak randevu için arayın zaten kimliğinizi iptal ediyorlar.