yeni kimliği çıkarırken ne zaman kaybettiğinizi söylüyorsunuz zaten, bunun mantığı da muhtemelen o tarihler arası kayıp olduğunu resmileştirmek içindir.
randevu için arayın, zaten telefonda direkt iptal ediyorlar.
ama hocam yani 23 temmuz diyorsunuz, bu zamana kadar ihmali iyi olmamış.