yeni kimliği çıkarırken ne zaman kaybettiğinizi söylüyorsunuz zaten, bunun mantığı da muhtemelen o tarihler arası kayıp olduğunu resmileştirmek içindir.
randevu için arayın, zaten telefonda direkt iptal ediyorlar.
ama hocam yani 23 temmuz diyorsunuz, bu zamana kadar ihmali iyi olmamış.
Telefondan bunu yazabiliyorsak ordan edicem yoksa nufusa gidip iptal edicem bu konu beni düşündürüyor acaba mobilde o imkan var mi