23 temmuzda kimliğim kayboldu pasaport ile geziyordum kayıp bildirimi yapacam e devletten ama aklima şu takıldı bu günü mu baz alacak yoksa kayıp günü verebilir miyim? O tarihten bu yana birileri bir islem yapmış mi nerden bakacam bilgi verir misiniz lütfen