Selamlar.
Yakın bir arkadaşım bir site üzerinden bir elbise siparişi veriyor ancak fatura taleplerimize dönüş sağlamıyorlar. Biz bu firmayı şikayet etmek istiyoruz ancak elimizde ne vergi no var nede IBAN. Satıcı ödemeleri iyzico üzerinden alıyor. İyzico ile iletişime geçsek biz bu satıcı hakkında şikayet edebileceğimiz kadar bilgi edinebilirmiyiz ? Yoka herhangi birşey paylaşmazlar mı? Süre kazanmak adına soruyorum, iyzicodan cevap geç gelecek. Bilgisi olan var ise cevaplayabilirse memnun olurum.
İyzico vergi numarası talebi
8
●304
- 04-11-2022, 22:27:34Üyeliği durdurulduİyzico size bilgi vermez , veremez . Şikayet edersiniz , şikayet ettiğiniz kurum iyzicodan bilgi talep eder , iyzico onlara bilgiyi verir .
- 04-11-2022, 22:28:42kimse size bir kişinin yada firmanın hiç bir bilgisini vermez, vermemekte hakkıdır, siz zaten siteyi btkden sorgulayuın domaini who isdensorgulayın ekran görüntülerini alın. ödeme yaptğınız iban, yada kartın ekstrre veya dönem içi harektlerni alın. şikayetççi olmanız için yeterlidir gerisini kolluk ve savcılık soruşturur.
- 04-11-2022, 22:31:15Sitedeki görseller ile gelen ürünlerin alakası yok. İade talep ediyorsunuz, kişisel üretim diyorlar. Milleti dolandırmak için kendilerine bir yol çizmişler kısaca. Durum böyle olunca tüketici haklarından birşey çıkmayacağının farkında olarak fatura talebinede karşılık vermedikleri için canlarının yanmasını istiyorum. Ancak tabi şikayet için en azından vergi numarasına ya da bir isim soyisime ihtiyacım var.BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2022, 22:40:25kim dedi size bunu kime göre bir isim soyisime ihtiyacınız var... savcılık, siber vb makamları neden var..saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2022, 22:41:29iyzicoya bu durumu izah edin bakalım sonuç ne olacaksaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2022, 22:45:38Savcılığa gitmek istemiyorum çünkü herşey zaten rayına uygun. Fatura için maliyeye şikayet etmek istedim ancak mesela firma adres bilgisi zorunlu gözüküyor. Bir önceki aşamalardada zorunlu olmasada firma vergi no vs. soruluyor. Bunları boş geçemesekte, sallayarak mı doldurayım bilemedim.xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

