kim dedi size bunu kime göre bir isim soyisime ihtiyacınız var... savcılık, siber vb makamları neden var..
Savcılığa gitmek istemiyorum çünkü herşey zaten rayına uygun. Fatura için maliyeye şikayet etmek istedim ancak mesela firma adres bilgisi zorunlu gözüküyor. Bir önceki aşamalardada zorunlu olmasada firma vergi no vs. soruluyor. Bunları boş geçemesekte, sallayarak mı doldurayım bilemedim.