Sitedeki görseller ile gelen ürünlerin alakası yok. İade talep ediyorsunuz, kişisel üretim diyorlar. Milleti dolandırmak için kendilerine bir yol çizmişler kısaca. Durum böyle olunca tüketici haklarından birşey çıkmayacağının farkında olarak fatura talebinede karşılık vermedikleri için canlarının yanmasını istiyorum. Ancak tabi şikayet için en azından vergi numarasına ya da bir isim soyisime ihtiyacım var.
iyzicoya bu durumu izah edin bakalım sonuç ne olacak