BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok özür dilerim elbette fatura kesilmeli ama ...

Giyim alanında faturayı neye işleteceksiniz işinize yarayacak birşey mi gerçekten ?
Sitedeki görseller ile gelen ürünlerin alakası yok. İade talep ediyorsunuz, kişisel üretim diyorlar. Milleti dolandırmak için kendilerine bir yol çizmişler kısaca. Durum böyle olunca tüketici haklarından birşey çıkmayacağının farkında olarak fatura talebinede karşılık vermedikleri için canlarının yanmasını istiyorum. Ancak tabi şikayet için en azından vergi numarasına ya da bir isim soyisime ihtiyacım var.