Merhabalar geçen aylarda yanlış okumadıysam açık arttırmaya katılıp kazansak bile ürünü almak istemediğimiz durumunda konu sahibi eksi trade hakkını kullanamıyordu. Böyle bir kural çıkmıştı eğer yanlış bilmiyorsam.
13.05.2020 de aldığım açık arttırma eksi tradesini sildirebilir miyim. 2 yıl geçti mümkün müdür.
Açık arttırma eksi trade hakkında
5
●144
- 25-10-2022, 17:35:20
- 25-10-2022, 17:38:35Ama forumda moderatör yayınladığı kuralları okurken artık eksi trade atma hakkı olmadığına dair bir şey okumuştum. Eminim bundan bulmaya çalışacağım o kuralıemreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2022, 17:40:32Açık arttırmanın sizde sonlanması durumunda satın almanız zorunludur. Açık artırmanın kaldığı üye satın alım yapmazsa açık arttırmayı başlatan üyenin satın almayan üyeye negatif ticaret puanı gönderme hakkı vardır.
tüh. Bunun süresi var mıdır 2 yıl geçti belki silinme ihtimalı falan - 25-10-2022, 17:44:54tamam hocam ben de bunu söyledim zaten, açık arttırma size kaldı. Almadıysanız satıcı - trade kullanabiliyorfurkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
