emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık arttırma size kalıp almadıysanız eksi trade hakkı kullanabilir
satıcının insiyatifindedir bu
Ama forumda moderatör yayınladığı kuralları okurken artık eksi trade atma hakkı olmadığına dair bir şey okumuştum. Eminim bundan bulmaya çalışacağım o kuralı