Merhabalar geçen aylarda yanlış okumadıysam açık arttırmaya katılıp kazansak bile ürünü almak istemediğimiz durumunda konu sahibi eksi trade hakkını kullanamıyordu. Böyle bir kural çıkmıştı eğer yanlış bilmiyorsam.
13.05.2020 de aldığım açık arttırma eksi tradesini sildirebilir miyim. 2 yıl geçti mümkün müdür.