Açık arttırmanın sizde sonlanması durumunda satın almanız zorunludur. Açık artırmanın kaldığı üye satın alım yapmazsa açık arttırmayı başlatan üyenin satın almayan üyeye negatif ticaret puanı gönderme hakkı vardır.

tüh. Bunun süresi var mıdır 2 yıl geçti belki silinme ihtimalı falan