• 23-10-2022, 01:32:05
    #1
    Apple watch se almayı düşünüyorum sizce gereksiz mi yoksa işleri pratik hale getirecek bir ürün mü, genellikle evdeyim işlerimi internet üzerinden ve whatsapp üzerinden ilerletiyorum, aldığımda 1 2 ay sonra kenara bırakır mıyım yoksa hayatıma kolaylaştırıcı bir etki sağlar mı
  • 23-10-2022, 01:33:37
    #2
    ayoft.com
    İzninizle konuyu takipteyim ben de. Hep bir Watch eksikliği hissederim, normal saat de kullanmam. Apple ekosistemi içerisindeyim her şeyiyle, apple watch almayı da düşünüyorum fakat gereksiz mi acaba diye düşündürüyor
  • 23-10-2022, 01:35:04
    #3
    Hocam apple ekosistemindeyseniz almanız sizi tatmin eder bırakmazsınız. Ben spor yapmıyorum ama watch se2 aldım çok tereddüt ederek şuan gün içinde bazen telefonu çıkarmıyorum. saatten konuşuyorum ordan mesaj atıyorum. Bence kolaylaştıran bir ürün hemde aksesuar.
  • 23-10-2022, 01:36:26
    #4
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle konuyu takipteyim ben de. Hep bir Watch eksikliği hissederim, normal saat de kullanmam. Apple ekosistemi içerisindeyim her şeyiyle, apple watch almayı da düşünüyorum fakat gereksiz mi acaba diye düşündürüyor
    En basitinden sağlık uygulamasıyla birlikte çalıştığı için düşünüyorum biraz da. Genel olarak evde tekim, herhangi bir sağlık problemim yok fakat olası bir durumda bir şeyleri fark etmeme yardımcı olur mu onun da merakı içerisindeyim umarım bizi aydınlatacak arkadaşlar vardır
  • 23-10-2022, 01:56:30
    #5
    Merhaba,
    Series 2 ile başladım, 3 ve 4 derken en son series 4 kullanıyorum uzun bir süredir ve aldığım günden itibaren saati sadece ve sadece bildirim okumak ve gelen aramayı görmeyi kullandım. Beni tatmin eden, kasası ve kol da güzel duruşu. Çelik kordon ile harika duruyor
    Şayet ahım şahım bir kullanım yapmayacaksanız series 3 bile tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 23-10-2022, 07:25:29
    #6
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    2 senedir apple watch kullanıyorum bildirimlere bakmak dışında pek faydasını görmüyorum. Telefon kullanım süresini düşürdügünü söyleyenlere hayretle bakıyorum. Ne doğru düzgün mesaj yazılabiliyo (offical whatsap yok zaten) ne internete giriyo. Kolumda hoş durdugu için takıyorum genelde yoksa pek kullanışlı değil yani
  • 23-10-2022, 22:48:46
    #7
    Kurumsal Üye
    2 yıldır kullanıyorum gayet memnunum. Arayanları saatten görüyorum, gelen mesaj ve bildirimleri saatten görüyorum, spor yaparken saatten takip ediyorum, kalp ritmini saatten takip ediyorum vs. Gün içerisinde min 100 çağrı aldığım için fazlasıyla işimi görüyor. Özellikle görüşme, toplantı halindeyken çağrıları saatten takip edip o an için gereksiz olanları reddedebiliyorum yada sessize alabiliyorum.
  • 24-10-2022, 00:03:56
    #8
    Kesinlikle olmazsa olmaz bir cihaz. Uzun süre ikinci el ticaretini de yaptım. 😄

    Halihazırda garantisi devam edem tertemiz bir Watch SE 40mm cihazım da var. Apple TR garantili. Koruyucu silikon kabı vs de var, eksiksiz. Dilerseniz satabilirim