2 senedir apple watch kullanıyorum bildirimlere bakmak dışında pek faydasını görmüyorum. Telefon kullanım süresini düşürdügünü söyleyenlere hayretle bakıyorum. Ne doğru düzgün mesaj yazılabiliyo (offical whatsap yok zaten) ne internete giriyo. Kolumda hoş durdugu için takıyorum genelde yoksa pek kullanışlı değil yani