2 yıldır kullanıyorum gayet memnunum. Arayanları saatten görüyorum, gelen mesaj ve bildirimleri saatten görüyorum, spor yaparken saatten takip ediyorum, kalp ritmini saatten takip ediyorum vs. Gün içerisinde min 100 çağrı aldığım için fazlasıyla işimi görüyor. Özellikle görüşme, toplantı halindeyken çağrıları saatten takip edip o an için gereksiz olanları reddedebiliyorum yada sessize alabiliyorum.