Merhaba,
Series 2 ile başladım, 3 ve 4 derken en son series 4 kullanıyorum uzun bir süredir ve aldığım günden itibaren saati sadece ve sadece bildirim okumak ve gelen aramayı görmeyi kullandım. Beni tatmin eden, kasası ve kol da güzel duruşu. Çelik kordon ile harika duruyor

Şayet ahım şahım bir kullanım yapmayacaksanız series 3 bile tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum.