Panik atak. (bitti sayılır ama ilacı bırakmaya korkuyorum yeniden başlamasın diye ) .
Basur (sanırım lazer tedavisi olacağım en son )
Arada öfke kontrol sorunu.
Reflü
Gastirit
Egzama (şu an az ilaç sayesinde bitti sayılır ama arada ayakta hafif oluyor )
Gözlük kullanıyorum (lazer tedavisi olsam mı diye arada düşünüyorum ama ileri seviye değil kararsızım )
Şu anlık aklıma gelen bunlar =).
Siz de hasta mısınız?
32
●1.112
- 19-10-2022, 11:49:03
- 19-10-2022, 11:54:52Üyeliği durduruldubende hastayım sıcak şeyler içmek iyi geliyor genzi akıtıyor
- 19-10-2022, 12:08:382 haftadır grip öksürük boğaz ağrısı hepsi var ilaçta kullanıyoruz geçmiyor mübarek bir türlü.
- 19-10-2022, 12:09:13Yok hocam o kadar ciddi belirtileri olan kimse görmedim, zaten hastaneye gidildiğinde genelde üst solunum yolu enfeksiyonu tanısı koyuyorlar. Birkaç kişiden böyle bilgi aldım, küçük yeğenimi de ben götürmüştüm ona da benzer tanı koydular.BugByksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
