• 19-10-2022, 11:49:03
    #10
    Panik atak. (bitti sayılır ama ilacı bırakmaya korkuyorum yeniden başlamasın diye ) .
    Basur (sanırım lazer tedavisi olacağım en son )
    Arada öfke kontrol sorunu.
    Reflü
    Gastirit
    Egzama (şu an az ilaç sayesinde bitti sayılır ama arada ayakta hafif oluyor )
    Gözlük kullanıyorum (lazer tedavisi olsam mı diye arada düşünüyorum ama ileri seviye değil kararsızım )
    Şu anlık aklıma gelen bunlar =).
  • 19-10-2022, 11:50:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok şükür daha covid grip vs olmadım sağlamım ama Cumartesi sırtıma öyle bir ağrı girdi ki bugün çarşamba acısı daha çok. Bakalım akşam acile gidicem umarım sıra yer bulurum
  • 19-10-2022, 11:54:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bende hastayım sıcak şeyler içmek iyi geliyor genzi akıtıyor
  • 19-10-2022, 11:56:26
    #13
    Elhamdulillah iyiyim çevremde de hasta yok
  • 19-10-2022, 12:03:07
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet aynı şekilde bende hastayım. Karın ağrısı, halsizlik var. 2 gündür dinleniyorum. Yavaş yavaş sanırsam ağrısı geçiyor. Ama gerçekten hayatımda ilk kez bu kadar karın ağrısı yaşadım
  • 19-10-2022, 12:04:53
    #15
    tam 2 haftadır hastayız eşim ve çocuklarla. Bir geçiyor tekrar başlıyor. Öksürük balgam burun akıntısı.
  • 19-10-2022, 12:08:38
    #16
    2 haftadır grip öksürük boğaz ağrısı hepsi var ilaçta kullanıyoruz geçmiyor mübarek bir türlü.
  • 19-10-2022, 12:09:13
    #17
    BugByksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Covid olma olasılığı yok demi hocam
    Yok hocam o kadar ciddi belirtileri olan kimse görmedim, zaten hastaneye gidildiğinde genelde üst solunum yolu enfeksiyonu tanısı koyuyorlar. Birkaç kişiden böyle bilgi aldım, küçük yeğenimi de ben götürmüştüm ona da benzer tanı koydular.
  • 19-10-2022, 12:10:59
    #18
    Vitamin mineral kullanıyorum hiçbir kul hasta olmadım çevrime yıkılıyor ama